Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

Змінився керівник, але ЕЦП не оновили: чим це загрожує?

Якщо суб'єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, штрафів не буде, однак виникають інші негативні наслідки

ДФС у Рівненській області нагадує, що у випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з ГУ ДФС в області Договір про визнання електронних документів.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У випадку, коли суб'єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, - штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:

  1.  відмова в прийнятті звітності;
  2. відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Зі всіма деталями оформлення електронного цифрового підпису можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД.

***

Читайте також:

Джерело
ДФС у Рівненській області
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Електронний документ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?