• Посилання скопійовано

Форми №1-ОПП, №17-ОПП та №20-ОПП можна подати й в електронному вигляді

Чи має право СГ надіслати в електронній формі документи, які передбачено порядком обліку платників податків (ф. №1-ОПП, №5-ОПП, №1-РПП, №8-ОПП, №17-ОПП, №20-ОПП) та Повідомлення про відкриття/закриття рахунка платника податків у фінансовій установі через «Єдине вікно подання електронної звітності» або «Електронний кабінет»? Консультує ДФС

Форми №1-ОПП, №17-ОПП та №20-ОПП можна подати й в електронному вигляді

ДФСУ у підкатегорії 119.13 ресурсу "ЗІР" зазначила, що платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, мають право подавати через спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» або інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет»:

Можливості подання в електронному вигляді платниками податків заяв за формами №5-ОПП, №8-ОПП, не передбачено.

Банки та інші фінансові установи подають повідомлення про відкриття/закриття рахунка платника податків у фінансовій установі через спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» або інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет».

***

Читайте такожОновлено 10 форм заяв у сфері держреєстрації бізнесу.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    Сьогодні 17:5022
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202556
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202556
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025502