ДПС відповіла на найпопулярніші запитання щодо роботи в Електронному кабінеті.
Запитання №1: При спробі перевірити чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДПС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:
Помилка валідації
Відповідь: Ця помилка виникає через те, що при створенні документу встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА
Важливо! При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.
Запитання №2: Питання, стосовно декларації - як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?
Відповідь: Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документу містять лише одну строку. Додавання нової строки до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці наступного вигляду:
Використовуйте праву кнопку «миші» для додавання/видалення рядків
Запитання №3: Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається натомість з’являється колонка наступного змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо припинено дію Договору про визнання електронної звітності».
Відповідь: Необхідно зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 - «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.
Важлово! Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДПС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів J/F13 - Заяви).
Запитання №4: Після поновлення КЕП не можу зайти в приватну частину Електронного кабінету за допомогою ключів від АЦСК Приватбанк. Ключ зчитує, але при кліці на кнопку «Увійти» пише що у мене немає права підпису.
Відповідь: Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі - ключ посадової особи, та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину Електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі Оберіть ключ з jks спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.
Запитання №5: В приватній частині Електронного кабiнету не можу підписати коригування мого контрагента. Я повинна підписати і відправити її на реєстрацію. Функція підписати не активна.
Відповідь: В меню «Отримані ПН/РК» доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДПС.
Запитання №6: Яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОПа): «тире», пропуском чи інакше?
Відповідь: Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно, система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки Редагувати цей документ можна підписати і надіслати до ДПС (детальніше в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету).