Міністерство цифрової трансформації України розповідає, що освітній серіал містить 8 серій тривалістю 6-11 хвилин і допоможе сформувати сімейний бюджет, навчить розрізняти дебетову та кредитну картки, ознайомить з особливостями кредитів і депозитів, розповість про валютний рахунок і онлайн-банкінг.
Участь у серіалі взяли професійні актори: Олександр Баталов, Марина Ониськів, Богдан Любомирський, Ганна Супрович та Ганна Новак.
Під час презентації освітнього серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що показники фінансової грамотності українців – одні з найнижчих в Європі.
«За даними Нацбанку, в червні цього року, для безготівкових операцій та отримання готівки українці використовували більше 36 мільйонів платіжних карток. 8 з 10 проведених по них операцій – безготівкові. Тобто, українці діджиталізовані та дуже просунуті щодо витрачання грошей. Але разом з тим, вони бентежно губляться в фінансах: у тому, як розрахувати сімейний бюджет, відсоток по кредиту чи заощадити грошей для відпустки. Мінцифри, як драйвер цифрової освіти, не могли залишатися осторонь цієї проблеми».
Начальник Управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності НБУ Леся Войтицька зазначила:
«Рівень фінансової грамотності в Україні один із найнижчих серед країн Європи. Із 21 балу ми маємо лише 11,6. Такий рівень у 2016 році мала Польща, проте цього року з показником 13,1 вони вийшли в топ-10 країн за рівнем фінансової обізнаності. Наша ціль – у короткий час із аутсайдерів пробитися в лідери і побудувати суспільство фінансово освічених європейських українців. Тому Національний банк вдруге підтримав створення освітнього серіалу про дружні фінанси для платформи Дія:Цифрова освіта».
Директор департаменту маркетингу Ощадбанку Олена Ковальська заявила:
«Ощадбанк приділяє фінансовій грамотності клієнтів особливу увагу, оскільки ці знання сприяють обізнаності клієнтів у банківських продуктах і безпеці платежів та спрощують взаємодію клієнта з банком. Для цього ми створюємо цікавий і доступний контент для різних цільових груп – дітей, молоді, пенсіонерів – у вигляді відеороликів або привабливих візуальних і текстових рішень. Співпраця з НБУ та Мінцифри зі створення освітнього серіалу є продовженням цієї роботи. Для комунікації з українцями ми вибрали популярний і улюблений багатьма формат. Впевнена, що новий український кінопродукт зацікавить якомога більше глядачів, усіх тих, хто прагне грамотно керувати своїми фінансами».
Безкоштовно подивитися освітній серіал «Дружні цифрові фінанси» можна за посиланням.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!