• Посилання скопійовано

Держпослуги без паперів запрацюють з 7 листопада

Зеленський підписав закон про особливості надання електронних публічних послуг. За ним з осені 2021 року державні органи не матимуть права вимагати паперові документи для надання послуг, якщо ця інформація вже є в реєстрі. Але фактично норми Закону запрацюють тільки з 7 листопада

Держпослуги без паперів запрацюють з 7 листопада

Президент України Володимир Зеленський підписав Закон «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг» №1689-ІХ, який парламент ухвалив 15 липня 2021 року. 7 серпня, в "Голосі України" було опубліковано Закон №1689. Відповідно він набере чинності з 7 листопада 2021 року.

Починаючи з 2020 року електронними публічними послугами через Єдиний державний веб-портал електронних послуг скористалося понад 570 тисяч громадян України. У зв’язку з цим виникла необхідність врегулювання питань, пов’язаних з наданням таких послуг, на законодавчому рівні.

Закон, що його підписав Президент, запроваджує нові терміни, як-от «електронна публічна послуга», «автоматичний режим надання електронної публічної послуги», «комплексна електронна публічна послуга», «система електронної взаємодії електронних ресурсів», а також інші терміни, пов’язані з наданням (отриманням) електронних публічних послуг.

Також документ визначає особливості надання таких послуг, порядок отримання та особливості оформлення результатів їх надання.

Закон набирає чинності через три місяці з дня опублікування.

Протягом цього часу Кабінет Міністрів України має затвердити план заходів щодо переведення публічних послуг в електронну форму.

***

Читайте також: Держпослуги без паперів запрацюють восени: прийнято закон

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Офіційне інтернет-представництво Президента України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025585
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025821
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202559
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563