ІДД ДПС повідомляє, що на виконання вимог постанови КМУ від 23.06.2021 р. №641 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою», з 23.12.2022 Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) розпочне надання електронних довірчих послуг.
Також, наказом Державної податкової служби України від 21.12.2022 р. №930 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:
- Реєстраційна картка для фізичної особи;
- Реєстраційна картка для юридичної особи;
- Додаток до Реєстраційної картки для юридичної особи;
- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 23 грудня 2022 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 30 грудня 2022 року включно.
Нові форми реєстраційних документів будуть розміщені 23.12.2022 у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» на офіційному вебсайті.