• Посилання скопійовано

Чому не виходить ознайомитися з матеріалами судової справи в Е-кабінеті? (оновлено)

Е-суд навів дві причини неможливості ознайомлення з матеріалами судової справи, однією з яких є невнесення працівниками апарату суду ідентифікаційних даних користувача до автоматизованої системи документообігу суду

Чому не виходить ознайомитися з матеріалами судової справи в Е-кабінеті? (оновлено)

Наприкінці листопада Е-суд на своїй сторінці у Фейсбуці навів першу причину неможливості ознайомлення з матеріалами судової справи в Електронному кабінеті.

Нею є невнесення працівниками апарату суду ідентифікаційних даних користувача до автоматизованої системи документообігу суду.

Можливість дистанційного ознайомлення з матеріалами судової справи в Електронному кабінеті надається користувачу у разі внесення судом інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або паспортні дані, або ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника судового процесу до автоматизованої системи документообігу суду (статистичної картки).

Таким чином, вказаний вище параметр є основним для отримання доступу до матеріалів судової справи в Електронному кабінеті.

У разі надсилання користувачем документів у справі за допомогою власного Електронного кабінету ідентифікаційні дані користувача вносяться до автоматизованої системи документообігу суду в автоматичному режимі.

У разі надсилання особою документів у справі в паперовій формі її ідентифікаційні дані вносяться до автоматизованої системи документообігу суду працівником суду в обов'язковому порядку.

 У разі відсутності в поданих документах ідентифікаційних даних учасника справи такі дані вносяться працівником суду одразу після їх отримання судом, у тому числі і за поданими учасниками справи заявами, наприклад як заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді (внесення реєстраційного номера облікової картки платника податків до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи).

Друга причина - недотримання правил роботи з документами в АСДС

6 грудня Е-суд навів другу причину. Так, до Електронного кабінету користувачів Електронного суду передаються такі типи електронних примірників документів у справі:

І) з комп’ютерної програми «Д-3»:

1) реєстраційна картка вхідного документа;

2) реєстраційна картка вхідної електронної пошти;

3) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);

4) судові рішення;

5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал»;

ІІ) з комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»:

1) перший системний справоутворюючий документ (документ реєстрації справи);

2) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);

3) судові рішення;

4) реєстраційні картки надходження та відправлення документів з/до ЕКЕС;

5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал».

УВАГА! У разі необхідності внесення до згаданих комп’ютерних програм сканованих документів або інших файлів - такі документи необхідно прикріплювати до вищевказаного переліку документів, оскільки в іншому випадку це буде однією з причин невідображення в Електронних кабінетах користувачів матеріалів судової справи.

 

***

Всі новини на тему електронного суду дивіться тут.

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»