ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів у «Приват24 для бізнесу».
Бізнес-клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією «Календар звітів», щоб не пропустити терміни подання податкової звітності.
Така послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу» і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.
Як це працює? Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на підставі прийнятих звітів і даних із податкової.
Нова функція «Приват24 для бізнесу» дає можливість клієнтам:
- Надіслати запит до податкової, щоб завантажити дані для календаря.
- Прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати.
- Додати будь-який звіт, а термін у «Календарі звітів» проставиться автоматично.
Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» і багато іншого.