ДПС у Житомирській області розповідає, що повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин:
- Неправильно вказано пароль до носія ключової інформації.
- Неправильно обрано носій ключової інформації.
- Перевищено кількість спроб введення нправильного паролю.
Для усунення цієї помилки необхідно:
- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- перевірити, чи правильно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».
У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, пропонуємо звернутись: до служби технічної підтримки програмного забезпечення, під час входу до якого виникає ця помилка, до представництва КНЕДП ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.