• Посилання скопійовано

Скільки ЕЦП від ІДД ДПС отримано платниками у 2024 році?

У 2024 році понад 432 тисячі платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, безкоштовно отримавши 1,15 мільйона ЕЦП

Скільки ЕЦП від ІДД ДПС отримано платниками у 2024 році?

Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян. Наголошує ДПСУ.

У 2024 році понад 432 тисячі платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, безкоштовно отримавши 1,15 мільйона кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

 

Хто отримує електронні ключі?

  • Фізичні особи – найбільша група користувачів. 249 тисяч громадян отримали 510 тисяч кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
  • Компанії та організації – 182 тисячі юридичних осіб отримали майже 643 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів для ведення звітності, укладання угод та інших операцій.

 

Популярні цифрові сервіси:

  • Швидке оновлення сертифікатів – 148,9 тисячі платників скористалися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, що дозволяє оновити сертифікат всього за 2-3 хвилини.
  • Електронні запити – сформовано 454 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, з яких 47,5 тисячі – печатки для програмних РРО.

Загалом з моменту запуску сервісу ДПС видано 14,5 мільйона сертифікатів.

 

Як скористатися послугою?

Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

  • чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
  • незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
  • особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Новий ключ буде дійсним до 2 років.

ДПС продовжує цифрову трансформацію та розширює електронні сервіси, щоб спростити роботу бізнесу та громадян. 

Джерело: ДПСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»