• Посилання скопійовано

Як через Е-кабінет отримати витяг про відкриття/закриття рахунку?

Наразі меню «Введення звітності» або «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Е-кабінету надає можливість створити та подати до ДПС запит (ідентифікатор форми J/F 1308602)

Як через Е-кабінет отримати витяг про відкриття/закриття рахунку?
Податківці у підкатегорії 135.03 ЗІР зазначили, що статтею 69 ПКУ визначено вимоги до відкриття та закриття рахунків платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг та електронних гаманців в емітентах електронних грошей.

Згідно з п. 69.2 та 69.3 ПКУ між ДПС та банками, іншими фінансовими установами, небанківськими надавачами платіжних послуг, емітентами електронних грошей здійснюється обмін повідомленнями про відкриття/закриття платникам податків рахунків/електронних гаманців.

Пунктом 4 розд. VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 №721 (далі – Порядок №721) визначено, що платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до ст. 42 прим. 1 глави 1 розд. ІІ ПКУ, або з використанням технічних засобів електронних комунікацій запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей за формою №П9 згідно з додатком 10 до Порядку №721 (далі – запит). У запиті зазначається, про які рахунки/електронні гаманці запитується інформація – ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки/електронні гаманці) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки/електронні гаманці), із зазначенням періоду закриття.

ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей за формою №П10 згідно з додатком 11 до Порядку №721 (далі – витяг).

Витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику податків автоматично з використанням технічних засобів електронних комунікацій в електронній формі, а також розміщується в приватній частині Електронного кабінету (режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи»). 

У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки/електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). 

Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу.

Наразі меню «Введення звітності» або «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає можливість створити та подати до контролюючого органу запит (ідентифікатор форми J/F 1308602).

Меню «Введення звітності» також дозволяє переглянути квитанції щодо приймання та обробки контролюючим органом запиту, а саме:

  • Квитанція №1 – засвідчує факт і час отримання запиту;
  • Квитанція №2 – витяг (ідентифікатор форми J/F 1408602).

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025585
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025821
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202559
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563