
Державна казначейська служба у листі від 27.08.2025 №15-12-12/18756 надала роз’яснення щодо застосування коду економічної класифікації видатків при придбанні поштових та електронних марок.
У документі наголошується, що згідно із Законом «Про поштовий зв'язок»:
- поштова марка - це державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку, що містить зазначення його номінальної вартості та назви держави Україна, який є засобом оплати послуг поштового зв'язку з пересилання листів, поштових карток, що надаються призначеним оператором поштового зв'язку;
- електронна марка - це знак поштової оплати, що у вигляді графічної інформації наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про поштове відправлення і підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, які надає призначений оператор поштового зв'язку.
Електронна марка є знаком поштової оплати, який підтверджує оплату послуг поштового зв'язку та має юридичну силу нарівні з паперовою маркою.
Казначейство зазначає, що відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, витрати на придбання марок, у тому числі електронних, відносяться до коду 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
Таким чином, установи та організації при плануванні видатків на відправлення службової кореспонденції мають використовувати саме цей код бюджетної класифікації.