Мінфін у листі від 14.09.2017 р. №35220-07/10/24609 зазначив, що інформація про витрати формується в бухгалтерському обліку відповідно до критеріїв їх визнання, ознак і характеристик, а також мети отримання і витрачання установою коштів та відображається на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку.
Відповідно до Методрекомендацій №11, суб’єкт державного сектору самостійно на основі НП(С)БО в державному секторі та інших нормативно-правових актів з бухобліку в державному секторі визначає за погодженням з головним розпорядником бюджетних коштів облікову політику, а також зміни до неї.
Відображення в бухобліку операцій з активами та зобов’язаннями розпорядника бюджетних коштів здійснюється відповідно до Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами.
Відповідно до Типової кореспонденції суб’єкти державного сектору у разі потреби можуть застосовувати кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями, що не передбачена цією Типовою кореспонденцією, із збереженням єдиних методологічних засад, визначених НП(С)БО в державному секторі та іншими нормативно-правовими актами з бухобліку в державному секторі, яка визначається у розпорядчому документі про облікову політику.