• Посилання скопійовано

Як виключити відомості про засновників громадського об’єднання: розʼяснення Мінʼюсту

Для того щоб виключити відомості про засновників з ЄДР, представник громадського об’єднання (керівник або інша уповноважена особа) має подати заяву та необхідний пакет документів до Мінʼюсту за місцезнаходженням організації

Як виключити відомості про засновників громадського об’єднання: розʼяснення Мінʼюсту

Для забезпечення актуальності реєстрових даних законодавством передбачено процедуру виключення такої інформації. Міністерство юстиції України розʼяснює, як виключити інформацію про засновників з громадського обʼєднання.

 

Куди звертатися

Для того щоб виключити відомості про засновників з Єдиного державного реєстру, представник громадського об’єднання (керівник або інша уповноважена особа) має подати заяву та необхідний пакет документів до міжрегіонального управління Міністерства юстиції за місцезнаходженням організації (вебсайти міжрегіональних управлінь можна знайти за цим посиланням).

Державна реєстрація громадських об’єднань, місцезнаходженням яких є Автономна Республіка Крим, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська, Херсонська області та місто Севастополь, може здійснюватися у будь-якому міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції.

 

Перелік необхідних документів

Перелік необхідних документів визначено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію) і включає:

  • заяву щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування (форма 4);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру. Такий документ має містити рішення щодо виключення з Єдиного державного реєстру відомостей про всіх засновників громадського об’єднання, а не щодо одного чи кількох з них;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання;
  • документ про сплату адміністративного збору.

З вимогами до оформлення документів можна ознайомитись у ст. 14 та 15 Закону про реєстрацію.

Зразок заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань можна знайти за посиланням.

 

Вартість послуги та строки розгляду документів

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання становить 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що у 2025 році дорівнює 300 гривень. Строк розгляду документів – до трьох робочих днів, з можливістю скорочення за додаткову плату до двох днів або 24 годин.

Джерело: Міністерство юстиції

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»