• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

До 31 липня ФОПи подають ще щомісячну єдину звітність за квітень-червень 2026 р.: нагадування від ДПС

Вилучено з «Моїх новин»

До 1 серпня 2026 року ФОП та самозайняті особи можуть продовжувати подавати єдину звітність за місячною формою, оскільки квартальна форма ще не застосовується. Наразі ДПС приймає та опрацьовує її за квітень – червень 2026 року

До 31 липня ФОПи подають ще щомісячну єдину звітність за квітень-червень 2026 р.: нагадування від ДПС

Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що з 17 липня 2026 року набирають чинності нові форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Також оновлено Порядок їх заповнення та подання.

Нові форми застосовуються починаючи з 1 серпня 2026 року для звітування:

  • податковими агентами (крім ФОП та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність) – за липень 2026 року;
  • ФОП та особами, які провадять незалежну професійну діяльність – під час подання нового квартального Розрахунку з розбивкою показників за місяцями кварталу.

До 1 серпня 2026 року ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність можуть продовжувати подавати Розрахунок за чинною місячною формою, оскільки квартальна форма ще не застосовується. Наразі ДПС приймає та опрацьовує такі Розрахунки за квітень – червень 2026 року.

Звертаємо увагу, що дублювати звітність не потрібно:

  • якщо Розрахунок за всі місяці кварталу вже подано за місячною формою, повторно подавати його після запровадження квартальної форми не потрібно;
  • якщо звітність за місячною формою подано не за всі місяці кварталу, квартальний Розрахунок необхідно подати лише за ті місяці, за які звітність ще не подавалася.

Нагадуємо, що Розрахунок подається лише у разі нарахування або виплати доходів фізичним особам у звітному періоді.

За II квартал 2026 року Податковий розрахунок необхідно подати не пізніше 10 серпня 2026 року.

Довідково: відповідні зміни внесено наказами Мінфіну від 07.05.2026 №243 та від 26.05.2026 №284, які набрали чинності 17 липня 2026 року.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»