• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки

Вилучено з «Моїх новин»

Виробники та імпортери зможуть подавати попередні заявки на акцизні марки протягом місяця, а додаткові — у місяці подання попередньої заявки. Кабмін скасував граничні строки до 8 та 18 числа

З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки

Кабмін постановою від 30.09.2026 №1195 вніс зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою від 27.12.2010 №1251 (далі — Положення №1251).

Постанова №1195 діє з 2 жовтня 2026 року. 

Основні зміни внесено до пункту 3 Положення №1251, який регулює строки подання заявок на виготовлення акцизних марок.

Увага! 

Покупці акцизних марок отримали більше часу для подання документів та збільшення замовленої кількості марок. Проте потребу в них і надалі потрібно планувати за два місяці, а додаткову заявку подавати в тому самому місяці, що й попередню.

Попередні заявки — без обмеження до 8 числа

З абзацу четвертого пункту 3 Положення №1251 вилучено слова і цифру «до 8 числа». Що це означає для виробників та імпортерів підакцизних товарів?

Раніше вони мали щомісяця до 8 числа подавати продавцю марок документи для забезпечення потреби в марках через два місяці, а саме:

  • попередню заявку-розрахунок щодо потреби в марках за їх видами;
  • реквізити документа/документів (номер, дата платіжної інструкції та сума перерахованих коштів) на перерахування плати за виготовлення марок;
  • звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці (якщо це не перше замовлення акцизних марок). Інструкція щодо заповнення звіту про використання марок тут.

Після змін подання цих документів більше не прив’язане до 8 числа. Водночас щомісячний порядок їх подання та планування потреби в марках через два місяці зберігаються.

Додаткові заявки — у місяці подання попередньої

В абзаці шостому пункту 3 слова і цифри «до 18 числа місяця» замінено словами «у місяці».

Завдяки цьому для збільшення необхідної кількості акцизних марок виробник або імпортер може подати додаткову заявку-розрахунок протягом місяця, у якому подано попередню заявку, і після 18 числа.

Увага!

Подати таку додаткову заявку треба до кінця місяця, у якому була подана попередня. Перенесення додаткової заявки на наступний місяць ця зміна не передбачає.

Уточнено назву закону про електронні довірчі послуги

У тексті Положення №1251 посилання на Закон «Про електронні довірчі послуги» замінено посиланням на Закон «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Це уточнення приводить назву закону в Положенні у відповідність до його чинної назви.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»