Міндоходів наказом від 27.01.2014 р. №85 затвердило нову форму і Порядок складання Звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій.
Нова форма доповнена новими рядками:
- 8 та 9: зазначаються доходи організацій роботодавців та їх об'єднань, а також садівничих і гаражних кооперативів (товариств);
- 10 "Всього отриманих безоплатних надходжень або надходжень у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, які звільняються від оподаткування";
- 13 "Усього використаних безоплатних надходжень або надходжень у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, які звільняються від оподаткування";
- 16 "Безоплатні надходження або надходження у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, використані не за цільовим призначенням, що вважаються доходом і підлягають оподаткуванню".
Окрім того, з’явився новий додаток ГД до рядків 10.1, 13.1 та 16.1
Нагадаємо, що Звіт подається неприбутковою установою, організацією, їх відокремленими підрозділами до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку.
Податковий звіт складається у гривнях, наростаючим підсумком з початку календарного року. Дані, наведені у звіті, повинні ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку та відповідати правилам складання податкової звітності. Достовірність даних підтверджується підписами керівника неприбуткової організації і головного бухгалтера та засвідчується печаткою.
Неприбуткові організації мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку подання Податкового звіту надіслати його на адресу відповідного контролюючого органу поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.