Мінекономрозвитку оприлюднило проект наказу «Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану господарюючого суб'єкта державного сектора економіки», - повідомляє "ЮРЛІГА".
Запропоновано змінити підхід до складання фінансового плану держпідприємства і звіту про його виконання, зокрема, виключити положення:
- про направлення проекту фінансового плану в Мін'юст для підготовки ним висновку;
- про обов'язкову наявність печатки на документах, поданих держпідприємством;
- про подання проекту фінансового плану підприємства, уповноваженим органом управління якого є Кабмін, центральний орган, що відповідає за забезпечення реалізації державної політики у відповідній області.
Крім того, пропонується в проекті фінансового плану окремо вказувати інформацію про директора підприємства (в тому числі розмір його зарплати, бонусів та інших виплат, передбачених законом, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями в пояснювальній записці), членів спостережної ради, адміністративному і управлінському персоналі та інших категоріях працівників.