• Посилання скопійовано

Визначено форму звітності про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна для нотаріусів

Оприлюднено проект змін до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, а також форми Звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування

Визначено форму звітності про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна для нотаріусів

ПФУ оприлюднив проект постанови КМУ “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1998 р. № 1740 і від 25 серпня 1999 р. № 1549”.

Проектом постанови передбачено:

1) Приведення Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій у відповідність до вимог чинного законодавства (на виконання норм Закону № 2148-VIII).

У Порядку уточнено, що нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

Документом, що підтверджує сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна, є платіжне доручення платника збору про перерахування сум збору на бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного бюджету. Копія цього платіжного доручення зберігається у нотаріуса, який посвідчив договір.

 

Суми збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна сплачуються платниками, зазначеними у пункті 15-1 цього Порядку, за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.

 

2) Визначення форми звітності про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна, яку подаватимуть нотаріуси до органів ПФУ, та встановлення порядку подання такої звітності.      

Згідно з документом, цей звіт нотаріуси подаватимуть щокварталу, до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, органам Пенсійного фонду України за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса (тобто за місцем сплати цього збору, що дасть можливість здійснювати належний контроль за повнотою сплати збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна).

Проектом постанови також встановлено, що такі нотаріуси подають починаючи з четвертого кварталу 2017 року у порядку та за формою, встановленими цією постановою.

Форма звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна містить інформацію про кількість укладених договорів купівлі-продажу нерухомого майна, вартість такого майна та суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Звіти подаються на паперових носіях або надсилаються поштою з повідомленням про вручення.

У разі надсилання Звіту поштою на адресу відповідного органу Пенсійного фонду України таке відправлення здійснюється не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання Звіту.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Пенсійний фонд України

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»