Податківці у підкатегорії 102.25 «ЗІР» наголосили, що за подання фінансової звітності не за встановленою формою органами державної статистики до посадових осіб застосовуються адміністративні стягнення.
З метою виправлення самостійно виявлених помилок або з інших причин підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність та уточнену консолідовану фінансову звітність на заміну раніше поданої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності.
Статтею 186-3 КУпАП передбачена відповідальність посадових осіб та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності, зокрема, за подання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень не за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією. (від ред: розмір адмінштрафа становить від 10 до 15 нмдг (від 170 до 255 грн)).
В своєму роз'ясненні податківці окремо зауважили, якщо внаслідок виявлених у фінансовій звітності помилок підлягають уточненню показники податкової декларації з податку на прибуток, таке уточнення здійснюється із поданням до уточнюючої декларації уточненої фінансової звітності за відповідний звітний період.
Від редакції
Нагадаємо, що малі підприємства за ІІІ квартал мають складати та подавати до Держстату та до ДПС (у разі подання декларації з прибутку) актуальні (оновлені) форми фінансової звітності за ф. №1-м та №2-м. Про це читайте тут.
Зауважимо, оскільки форми фінзвітності затверджені Мінфіном, то адмінштраф за подання фінзвітності не за тією формою за ст. 186-3 КУпАП не повинен застосовуватися. Про це ми вказували тут.
Але подання фінзвітності не за встановленою формою може призвести до невизнання ДПС декларації з прибутку як поданої. А за це вже буде накладатися фінштраф у розмірі 170 грн, а за повторне порушення – 1020 грн. Тож поки є час, краще подати правильну фінзвітність та нову звітну декларацію з прибутку. Про це ми писали тут.