ДПС у м. Києві звертає увагу, що фізичні особи мають можливість подати відомості для реєстрації та/або внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО) засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням, а також через офіційний вебпортал ДПС.
В електронному вигляді заяви за ф. №1ДР (облікова картка фізичної особи – платника податків) та ф. №5ДР (заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків) подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Форма 5ДР» приватної частини Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
З рекомендаціями щодо подання відомостей для реєстрації фізичної особи та/або внесення змін до ДРФО через Електронний кабінет можна ознайомитися на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці: «Головна/Фізичним особам/Подання відомостей для реєстрації фізичної особи/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет».
При заповненні заяв за ф. №1ДР та ф. №5ДР в електронному вигляді, платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО.
Контролюючий орган видає реєстраційний номер облікової картки платника податків в терміни:
- протягом 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
- до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Разом з тим, для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяв за формою №1ДР або формою №5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!