Фонд соціального страхування України розповідає, щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам допомог за лікарняними, ще в 2018 році він впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат.
Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги – це дозволило нам не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання прав застрахованих осіб, але і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників.
Однак, починаючи з цього року, ФССУ передав свої функції до Пенсійного фонду та наразі перебуває у процесі припинення.
Куди з 01 січня роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити?
Повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати.
Форма такого повідомлення та строки його подання наразі не змінились – вони затверджені постановою правління ФССУ від 19.07.2018 р. №12, яка продовжить діяти до прийняття Пенсійним фондом відповідного власного порядку.
Подавати повідомлення про виплату необхідно до того фонду, від якого надійшли кошти.
Як подати повідомлення до ФССУ:
На жаль, у зв’язку з технічними причинами, пов’язаними із припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише у паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутись безпосередньо до відділення або надіслати документ рекомендованим листом.
Актуальний перелік і контакти відділень ФССУ можна знайти за посиланням.
Якщо страхувальники зареєстровані у Луганській області, повідомлення необхідно надіслати на адресу: м. Дніпро, проспект Яворницького, 93 (отримувач: управління ВД ФССУ у Луганській області).
Страхувальники Херсонщини мають подавати повідомлення до відповідних відділень Кіровоградського управління (контакти за посиланням вище).