ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, затверджено наказом Мінфіну від 29.07.2022 №225 (далі – Порядок).
Порядок розроблено з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо (п. 1 розд. І Порядку).
Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення (п. 8 розд. ІІ Порядку).
Платник податків, скориставшись режимом «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, має можливість надіслати до контролюючого органу ДПС в електронному вигляді лист, який містить завантажену заяву про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ.
У випадку якщо загальний розмір файлу у форматі pdf перевищує обмеження у 5 МБ, відповідна інформація може бути надіслана послідовно, в одному часовому проміжку, частинами, кожна з яких не повинна перевищувати встановлений обсяг, із зазначенням реквізитів заяви, до якої подаються такі документи.
***
Читайте також: