• Посилання скопійовано

Як подати через Е-кабінет заяву про підтвердження резидентського статусу?

У разі вибору е-форми отримання Довідки при заповненні поля «короткий зміст» в меню «Листування з ДПС» або у супровідному листі до Заяви зазначає е-адресу, на яку бажає отримати Довідку або отримує у Е-кабінеті

Як подати через Е-кабінет заяву про підтвердження резидентського статусу?

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків розповідає яким чином платник податків подає через Електронний кабінет заяву про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування та отримує довідку-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів в електронній або паперовій формі.

Згідно з п. 42-1.2 ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України.

Заява про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування є додатком до Порядку підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів, затвердженого наказом Мінфіну від 19.08.2022 №248 «Про затвердження форми довідки-підтвердження та Порядку підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів» зі змінами та доповненнями.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати Заяву до відповідного органу ДПС.

При поданні Заяви через меню «Листування з ДПС» здійснюється вибір та заповнення таких реквізитів:

1) код ДПІ – із списку обирається орган ДПС (область та ГУ ДПС області) до якого надсилається Заява.

Приклади:

«2 ВІННИЦЬКА» та «32 ГУ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» у разі надсилання Заяви Головному управлінню ДПС у Вінницькій області;

«26 М. КИЇВ» та «15 ГУ ДПС У М. КИЄВІ» у разі надсилання Заяви Головному управлінню ДПС у м. Києві;

«31 ЦЕНТР» та «0 Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП» у разі надсилання Заяви Центральному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків;

2) тип – із списку обирається «Лист»;

3) тематика – із списку обирається «Інші питання, що належать до компетенції ДПС»;

4) короткий зміст – зазначається «Заява про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування»;

5) файл – завантажується сканована Заява у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.

Зберегти проєкт Заяви можна натиснувши кнопку «Зберегти».

У режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» платник має можливість підписати та направити Заяву, використовуючи відповідні кнопки «Підписати» та «Відправити».

Протягом одного робочого дня після надсилання Заяви до органу ДПС його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в органі ДПС, до якого дана Заява направлена. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в органі ДПС можна переглянути у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлену Заяву – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Абзацом дев’ятим п. 5 Порядку визначено, що довідка-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів (далі – Довідка) надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

У разі вибору електронної форми отримання Довідки платник податків при заповненні поля «короткий зміст» в меню «Листування з ДПС» або у супровідному листі до Заяви зазначає електронну адресу, на яку бажає отримати Довідку або отримує у приватній частині Електронного кабінету.

У разі вибору отримання Довідки у паперовому вигляді платник податків може безпосередньо звернутись до контролюючого органу.

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»