• Посилання скопійовано

Нюанси заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Податківці розповіли, як заповнювати повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103 та накладати КЕП

Нюанси заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Податківці у підкатегорії 129.03 ЗІР зауважили, що при заповненні реквізитів повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за формою J(F)13911(03) (далі – Повідомлення), зокрема, зазначається:

  • поточна дата та порядковий номер;
  • найменування (або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) для фізичних осіб) автора (платника);
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

До табличної частини Повідомлення вноситься інформація про фізичну особу або печатку:

  • у графі 1 – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) відповідальної особи, якій надається право підпису електронних документів/найменування платника (для печатки);
  • у графі 2 – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті/податковий номер платника (для печатки);
  • у графі 3 (посада) – посада фізичної особи, якій делеговано право підпису електронних документів /печатка;
  • у графі 4 (тип підпису) – директор/бухгалтер/підпис податкових накладних/печатка.

Зазначаються ініціали та прізвище керівника.

У полі «Виконавець» зазначається посада, ініціали та прізвище виконавця та її контактний телефон.

На сформоване Повідомлення першими накладаються кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) керівника і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності).

На сформоване Повідомлення, в якому заповнюється інформація щодо кваліфікованої електронної печатки, першою накладається кваліфікована електронна печатка і останнім – КЕП керівника.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»