Донецька обласна державна адміністрація розповідає, що на вебпорталі Пенсійного фонду України нотаріуси мають можливість скористатися електронним кабінетом, який дозволяє зручно керувати документами та здійснювати необхідні операції онлайн. Цей сервіс спрощує робочі процеси та підвищує ефективність взаємодії з Пенсійним фондом.
Електронний сервіс надає можливість нотаріусам надсилати до Пенсійного фонду звіти про:
- укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна;
- сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Щоб скористатися електронним кабінетом нотаріуса, необхідно авторизуватися на вебпорталі portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Як це зробити, дивіться у покроковій інструкції або у відеороз'ясненні.
Як подати звіт через електронний кабінет нотаріуса, дивіться у каруселі фото до публікації.