• Посилання скопійовано

Форма №20-ОПП: хто має подавати, коли та як?

Подання №20-ОПП є обов’язковим для всіх СГ. Неподання або несвоєчасне подання цього документа може призвести до фінштрафу. Форма №20-ОПП забезпечує достовірність даних для уникнення податкових ризиків

Форма №20-ОПП: хто має подавати, коли та як?

Головне управління ДПС у м. Києві розповідає про форму №20-ОПП таке.

 

Чому важливо подати №20-ОПП?

1. Виконання законодавчих вимог: подання №20-ОПП є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання. 

2. Уникнення штрафів: неподання або несвоєчасне подання цього документа може призвести до фінансових санкцій. 

3. Коректний облік об’єктів: забезпечення достовірності даних для уникнення податкових ризиків. 

 

Коли подавати №20-ОПП?

Протягом 10 робочих днів з моменту створення, придбання, оренди або продажу об’єкта, що підлягає оподаткуванню. 

 

Як подати №20-ОПП?

1. Через Електронний кабінет.

2. Особисто або через уповноважену особу. 

 

Що вказувати у №20-ОПП?

Тип об’єкта (наприклад, нерухомість, транспортний засіб тощо).  

Адресу об’єкта.  

Дані про право власності чи користування.  

Стан об’єкта (новий, змінений або виведений з експлуатації). 

 

Від редакції. Нагадуємо, що  ще з 1 серпня 2023 року відновилося застосування штрафів за порушення встановленого порядку взяття на облік (у т.ч. за неподання ф. №20-ОПП та заяви за ф. №1-ОПП). За їхнє неподання на самозайняту особу чекатиме штраф 340 грн, а на юрособу – 1020 грн.

***

Читайте також:

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.20259
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202514
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025456
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202588
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202526