• Посилання скопійовано

Отримувачі гуманітарної допомоги мають відзвітувати до 15 травня!

Не поданий своєчасно звіт (тобто до 15 травня 2025 року) означатиме, що організація втратить статус отримувача гуманітарної допомоги, а отже, не матиме можливості створювати в системі нові декларації – до моменту подання відповідних звітів

Отримувачі гуманітарної допомоги мають відзвітувати до 15 травня!

Міністерство соціальної політики України закликає не зволікати з поданням звітності про наявність та розподіл гуманітарної допомоги – отримувачі можуть це зробити до 15 травня 2025 року в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги (АС ГД) good.gov.ua. Розповідаємо, на що варто звернути увагу, а також про останні оновлення в системі. 

 

Що потрібно знати про звітність отримувачів гуманітарної допомоги

По-перше, подання такої звітності є обов'язковим. Так, якщо звіт про задекларовану гуманітарну допомогу не подано протягом 90 календарних днів після митного оформлення, допомога вважається необлікованою або використаною не за призначенням. Так диктує  Порядок пропуску та обліку гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану

Не поданий своєчасно звіт (тобто до 15 травня 2025 року) означатиме, що організація втратить статус отримувача гуманітарної допомоги, а отже, не матиме можливості створювати в системі нові декларації – до моменту подання відповідних звітів. Тому отримувачі гуманітарної допомоги мають перевірити в особистому кабінеті, чи є задекларовані вантажі без поданих звітів, і якщо такі є, – подати всі відсутні звіти.

 

Як подати звіт: покрокові дії

Усе просто: подання звітності передбачає 4 кроки. 

1. Перейдіть за посиланням та увійдіть до особистого кабінету – good.gov.ua.

2. Оберіть розділ «Звіт», після чого натисніть «Створити звіт»

3. Заповніть необхідні поля відповідно до наявних декларацій та актів приймання/передачі у разі, якщо розподіл допомоги вже було здійснено.

4. Підпишіть звіт кваліфікованим електронним підписом (КЕП), натиснувши на кнопку «Підписати».

Важливо: для користувачів системи доступна детальна інструкція. Її також можна знайти в особистому кабінеті, а саме у розділі «Інструкція» – «Інструкція формування звіту»

Якщо ви не отримуєте сповіщення про важливі оновлення в системі, перевірте й оновіть свої контактні дані в особистому кабінеті. 

1. Перейдіть до розділу «Дані отримувача» та внесіть актуальну інформацію;

2. Натисніть «Внести в реєстр», і ваші дані будуть збережені. 

 

Довідково

Державне підприємство «Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики України» є розробником та адміністратором АС ГД. Якщо ви маєте запитання щодо реєстрації та користування системою, звертайтеся до їхнього контакт-центру за номером (044) 494-19-10 або на е-пошту callcenter@ioc.gov.ua.

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»