Помилки в звіті про єдиний соцвнесок, знайдені до закінчення строку його подання, виправити легко
Як виправити помилку у Звіті про ЄСВ (додаток 4), якщо помилку знайдено у поточному звітному періоді?
Підприємство може не подавати звіт з єдиного соцвнеску, якщо тимчасово не працює
Чи потрібно подаватизвітність до Пенсійного фонду України підприємству, якщо воно тимчасово не здійснює господарської діяльності?
Підприємці на загальній системі повинні вести Книгу обліку доходів і витрат
Як заповнюється Книга обліку доходів і витрат фізособою-підприємцем на загальній системі оподаткування?
Невчасно повернені підзвітні кошти оподатковуються ПДФО
Працівник отримав кошти під звіт і не повернув їх у встановлені строки. Чи підлягають оподаткуванню ці кошти? Як оподатковуються надміру витрачені підзвітні кошти?
Помилку в заповненні рядка 25.1 декларації з ПДВ можна виправити, подавши уточнюючий розрахунок
При поданні податкової декларації за новою формою підприємством допущено помилку: визначену до сплати до бюджету суму ПДВ відображено в рядку 25, але не заповнено рядок 25.1. Чи вважатиметься така декларація неправильно заповненою? Якими є дії контролюючого органу в цьому випадку? Чи можна самостійно виправити таку помилку?
Печатка підприємства на прибутковому або видатковому касовому ордері - не суттєве порушення
Чи вважається помилкою, якщо на ПКО та ВКО стоїть печатка підприємства?
Виправити помилку можна лише в таблиці звіту №1ДФ
Як виправити помилки у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою №1ДФ?
У разі помилкового подання звітності податкову потрібно повідомити письмово
Як діяти суб’єкту господарювання у разі помилкового подання податкової звітності до органу Міндоходів?
Кошти, які не поступають в касу підприємства, у касовій книзі відображати не потрібно
Офіс підприємства і господарська одиниця "центр надання послуг" (не має статусу філії), на яку зареєстровано РРО, розташовані за однією адресою (знаходяться в одній будівлі). Касир РРО щоденно самостійно здає виручку до банку без проведення виручки через касову книгу підприємства. При цьому ми керуємось Положенням №637 і Листом НБУ від 06.02.2008 р. №11-113/423-1352. Чи правильно ми робимо?
Не внесли запис про накладну в Реєстр податкових накладних? Виправте помилку в поточному Реєстрі
У квітні цього року я допустила помилку в заповненні Реєстру ПН: не внесла податкову накладну. При цьому в додатку 5 до декларації з ПДВ у загальній сумі з цього контрагенту врахувала цю ПН і в декларацію вона пішла в загальну суму податкового кредиту. Як тепер цю ПН додати у квітень?