Без правильно організованого збуту продукції не обійдеться жодне підприємство. Для цього СГД можуть створювати як власні відділи збуту, так і користуватися послугами сторонніх дистриб'юторів. У книзі розглянуто різні варіанти налагодження збуту продукції: як шляхом організації продавцями і виробниками різноманітних знижок та акцій для покупців через власні відділи збуту, так і шляхом виплати різних заохочень та бонусів для сторонніх дистриб'юторів товарів.
Які найпоширеніші види заохочень та бонусів та як їх відображати в обліку сторін - читайте у новій книзі, що побачить світ у жовтні.
Сьогодні всі передплатники електронного сервісу «Дебет-Кредит» отримають спецвипуск «Знижки, бонуси, акції» у програму GC Reader, аналогічно до номерів електронного «Дебету-Кредиту».
Бажаємо Вам приємного прочитання!
З повагою
редакція електронних видань
«Дебет-Кредит»