Літо – це пора спеки, моря і відпусток. А для бухгалтера це час нарахування відпускних, коли треба враховувати усе: графік відпусток на підприємстві, наявність чи відсутність забезпечення (резерву) виплат відпусток, складання наказів про відпустки та правильність розрахунку середньої зарплати із урахуванням збільшення посадових окладів працівників.
На нашому вебінарі ми розповімо про алгоритм дій бухгалтера в цьому випадку, а також про оформлення документів, як кадрових, так і первинних, у зв’язку із відпустками.
Дата проведення : 12 червня о 15:00
Лектор: Ганна Бикова
Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Вартість: 300 грн
!!! Для передплатників електронного сервісу «Профі» та передплатників паперового журналу участь у вебінарі безкоштовна
_
1. Види відпусток – оплачувані і не оплачувані, основна та додаткові, обов’язкові чи ні.
2. Графік відпусток та накази про надання відпустки. Стаж роботи, що дає право на щорічну основну відпустку.
3. Розрахунок середньої зарплати для оплати відпусток.
4. Оподаткування відпускних та відображення у звітності.
5. Відпустка при переведенні на інше підприємство.
6. Заміна відпустки грошовою компенсацією – коли це можливо, а в яких випадках суворо заборонено.
7. Відповідальність за порушення порядку надання відпусток.