Масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" вплинув на роботу деяких банкоматів та терміналів самообслуговування ПриватБанку.
У зв’язку зі складнощами в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку. Таку інформацію надав ПриватБанк на своїй сторінці у Фейсбуці.
Банку відомо про ситуацію зі складнощами. Наразі докладається максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію.
Ще в повідомленні йдеться про нюанси звернення до банку в таких умовах: "Якщо у вас виникла термінова необхідність зв'язатися з нами, то за відсутністю мобільного зв’язку, ви можете зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо підключитися до альтернативної мережі інтернету."
Також ПриватБанк надає консультацію щодо загальних питань в соціальних мережах.
Причина збою роботи Київстару (ОНОВЛЕНО)
Київстар на своїй офіційній сторінці у Фейсбуці наголосив, що став мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги:
- мобільного зв’язку;
- доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі Київстар:
- залучено представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб;
- проводяться роботи над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
Найважливіше, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані.
«Спеціалісти компанії станом на 20.00 12 грудня частково відновили роботу послуг фіксованого зв’язку. Наразі спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня. Відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що ми повідомлятимемо додатково», — повідомили у пресслужбі оператора.
Наші фахівці та партнери зробили все можливе, аби відновити роботу мережі від наслідків кібератаки.
UPD_о 18:00_13 грудня: майже все працює
В цю годину Команда Київстару розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні. Ми неймовірно радіємо, що зв’язок починає з’являтись і ви можете зателефонувати рідним.
Відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку слід:
- перезавантажити телефони;
- відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
Також проводяться роботи над відновленням передачі даних та SMS. За планами, вони також будуть доступні протягом доби. Після повного відновлення мережі Київстар підготує компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.
Хакерська атака на Монобанк (оновлено)
Вдень 12 грудня monobank потрапив під масовану DDoS-атаку.
Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
«Об'єкт атаки: точки входу на Amazon (Банки). Все під контролем», — йдеться у повідомленні.
Згодом зʼявилося повідомлення, що атаку відбили.
Робота з ПРРО через збій Київстару
За повідомленням ДПС, користувачі ПРРО, які для зв’язку з фіскальним сервером ДПС використовують засоби оператора «Київстар», до відновлення його стабільної роботи та для безперервного проведення розрахункових операцій можуть перейти у режим офлайн згідно з Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» або переключитися на іншого оператора.