Delo.ua розповідає, що ПриватБанк розширює можливості для підприємців, які приймають оплату за товари та послуги безготівково через смартфони та застосунок «Термінал», інтегрувавши до застосунку програму лояльності «Привіт».
Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.
Зазначається, що відтепер покупці зможуть отримувати персоналізовані знижки під час оплати не лише через звичайні POS-термінали чи онлайн, а й через мобільний застосунок «Термінал».
Як наголошують у фінустанові, інтеграція програми лояльності «Привіт» у застосунку «Термінал» відкриває нові можливості для залучення клієнтів та забезпечує кращий клієнтський досвід.
Повідомляється, що програму лояльності «Привіт» підприємці можуть підключити власноруч у «Приват24 для бізнесу». Щоб налаштувати акційну пропозицію, треба увійти до «Приват24 для бізнесу», вибрати розділ «Маркетинг» та додати програму лояльності «Привіт».
Зауважимо, на сьогодні активними користувачами «Терміналу» є понад 28 тисяч підприємців, а українці оплачують товарів та послуг через смартфони та застосунок «Термінал» ПриватБанку на 1 млрд грн на місяць.