Відповідний наказ 31 жовтня підписав Голова Нацкомфінпослуг Андрій Стасевький. Він звернув увагу на те, що це ще один реальний крок назустріч громадянам у захисті їх прав та інтересів як споживачів фінансових послуг, в тому числі в контексті роботи з формування списку вкладників проблемних кредитних спілок. Здійснювати координацію діяльності та брати участь в організації та забезпеченні роботи Громадської приймальні доручено раднику Голови Нацкомфінпослуг Анатолію Куркову.
Виділено 5 основних завдань Громадської приймальні:
1. Організація прийому громадян.
2. Надання інформаційної допомоги, в тому числі про права та способи захисту інтересів споживачів фінансових послуг в межах компетенції та повноважень Нацкомфінпослуг.
3. Моніторинг громадської думки.
4. Систематизація пропозицій стосовно покращення функціонування ринків небанківських фінансових послуг для їхнього врахування у регуляторній та нормотворчій діяльності Нацкомфінпослуг.
5. Особливо уважне ставлення до розгляду та вирішення проблем тих громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
За захистом інтересів з питань фінансових послуг – до громадської приймальні
З 1 листопада розпочинає роботу Громадська приймальня при Нацкомфінпослуг
Джерело: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
Рубрика: Фінанси і банки/Власні фінанси
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати