З 2 липня 2013 року у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (далі – Нацкомфінпослуг), розпочав свою роботу Сервісний центр обслуговування учасників ринків фінансових послуг (далі – Центр).
Для зручності учасників ринків фінансових послуг у Центрі зосереджено основні напрямки, за якими здійснюється робота Центру, а саме: реєстрація вхідної кореспонденції, обслуговування юридичних та фізичних осіб.
У залі для роботи з фізичними особами споживачі фінансових послуг можуть отримати інформативну та/або консультативну допомогу щодо:
- оформлення та подачі звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян;
- строків прийняття рішень за результатами опрацювання відповідних звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян;
- попереднього запису на прийом до Голови та членів Нацкомфінпослуг.
Також у цьому залі здійснюється прийом та реєстрація звернень (заяв, скарг, клопотань) громадян.
У залі для роботи з юридичними особами учасники ринків фінансових послуг можуть отримати інформативну та/або консультативну допомогу щодо:
- нормативно-правових актів, які регламентують порядок та особливості надання будь-якої адміністративної послуги, що надаються Нацкомфінпослуг;
- порядку подачі до Нацкомфінпослуг заяв на отримання цих послуг;
- переліку документів, необхідних для отримання відповідної послуги та правильності їх оформлення;
- вартості (у випадку встановлення плати) чи безоплатності послуги;
- комплектності документів, необхідних для отримання відповідної послуги;
- строків прийняття рішень за результатами опрацювання відповідних документів та порядку їх опрацювання;
- переліку підстав для прийняття рішення про відмову в наданні послуги або про залишення заяви без розгляду.
Також у цьому залі здійснюється видача оформлених результатів адміністративної послуги та повернення пакета документів на підставі відповідної заяви.
У залі реєстрації вхідної кореспонденції здійснюється прийом та реєстрація кореспонденції, згідно з порядком, встановленим у Нацкомфінпослуг.
Режим роботи Центру:
Пн.- Чт. – з 09.00 до 18.00
Пт. – з 09.00 до 16.45
Сб. – Нд. – вихідний
Обідня перерва – з 13.00 до 13.45
Координацію роботи Центру здійснює модератор, телефон для довідок – 234-39-46, 234-99-07.