Ощадбанк повідомив про новий спосіб шахрайства
Злочинці вирішили скористатись недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачено і потрібно надати персональні дані для їх відновлення
Про це повідомляє прес-служба "Ощадбанку".
Фахівці банку звертають увагу:
- безпеку та конфіденційність усіх банківських даних, у тому числі клієнтських, збережено;
- співробітники Ощадбанку ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.
Будьте обачні і не продовжуйте розмову!
Одразу ж кладіть слухавку і повідомляйте про такий дзвінок Контакт-центр банку за телефоном: 0 800 210 800.
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.