• Посилання скопійовано

Відтепер інформацію про страховий стаж від ПФУ можна отримати в електронній формі

ДФС повідомила про запровадження нового сервісу надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду

Відтепер інформацію про страховий стаж від ПФУ можна отримати в електронній формі

За інформацією, отриманою від ПФУ, з метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Фонду) запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом. Про це повідомила ДФС у Закарпатській області.

Сервіс надається для користувачів веб-порталу ПФУ, які увійшли на портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через веб-портал можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:

  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Зазначені документи дійсні для пред’явлення до органів фіскальної служби.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через веб-портал електронних послуг ПФУ у розділі «Верифікація виданих документів».

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.

Нагадаємо, що така можливість була встановлена новим Положенням про ведення реєстру застрахованих осіб. Про це ми писали тут.

Джерело: ДФС у Закарпатській області

Рубрика: Праця та соціальний захист/Пенсії

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Пенсії»