За інформацією, отриманою від ПФУ, з метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Фонду) запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом. Про це повідомила ДФС у Закарпатській області.
Сервіс надається для користувачів веб-порталу ПФУ, які увійшли на портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Через веб-портал можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:
- довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
- довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
- витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).
Зазначені документи дійсні для пред’явлення до органів фіскальної служби.
Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через веб-портал електронних послуг ПФУ у розділі «Верифікація виданих документів».
Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.
Нагадаємо, що така можливість була встановлена новим Положенням про ведення реєстру застрахованих осіб. Про це ми писали тут.