• Посилання скопійовано

З 5 вересня діє оновлений Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Мінфін вніс зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами. Вони стосуються взаємодії з контролюючим органом у режимі відеоконференції з метою надання усних пояснень. Наказ офіційно опубліковано 5 вересня

З 5 вересня діє оновлений Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Мінфін наказом від 30.07.2024 №375 вніс зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами. Зроблено це з метою приведення Порядку до Закону від 23.02.2024 №3603-ІХ, який вніс зміни до ПКУ щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків.

Таким чином, у Порядку уточнено, що  особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відеоконференції з метою надання усних пояснень.

У скарзі платник податків має право заявити про своє бажання бути присутнім особисто або через свого представника при розгляді скарги, у тому числі у режимі відеоконференції, а контролюючий орган зобовʼязаний повідомити такого платника податків про дату, час і місце/спосіб розгляду скарги не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати розгляду такої скарги.

Інформація про розгляд контролюючим органом матеріалів скарги в режимі відеоконференції надсилається платнику податків в електронному вигляді в електронний кабінет.

Відсутність належних чином повідомлених про  дату, час і місце/спосіб розгляду скарги осіб, визначених у п. 5 розділу I Порядку, не перешкоджає розгляду матеріалів скарг.

Також уточнено особливості розгляду скарг осіб-нерезидентів. Так, у скарзі особа-нерезидент, зареєстрована як платник ПДВ, має право заявити про своє бажання бути присутнім особисто або через свого представника при розгляді скарги, у тому числі у режимі відеоконференції, а контролюючий орган зобовʼязаний повідомити таку особу-нерезидента про дату, час і місце/спосіб розгляду скарги не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати розгляду такої скарги шляхом надіслання відповідного документа в електронній формі через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги, та на електронну адресу (адреси) особи-нерезидента.

У разі необхідності особа-нерезидент забезпечує присутність під час розгляду матеріалів скарги (у тому числі під час відеоконференції) перекладача.

Відсутність належних чином повідомленої про  дату, час і місце/спосіб розгляду скарги особи-нерезидента не перешкоджає розгляду матеріалів скарги.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ опубліковано в "Офіційному віснику" від 05.09.2024.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Оскарження

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оскарження»