• Посилання скопійовано

ДМС створить контакт-центр для звернень бізнесу

Державна митна служба підписала контракт на розробку контакт-центру за підтримки програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM)

ДМС створить контакт-центр для звернень бізнесу

Державна митна служба розповідає, що наявність якісної системи Help Desk для NCTS була одним із важливих умов вступу України до Конвенції про процедуру спільного транзиту. Відповідно до європейської практики, наступним кроком для підвищення комунікації між митними органами та бізнесом є створення системи Help Desk для всіх митних ІТ систем (IT Service Management – ITSM).

Контакт-центр стане провідним механізмом комунікації між бізнесом і Держмитслужбою. Його функціонал охоплюватиме не лише питання, пов’язані з митними ІТ-системами, а й усі інші аспекти взаємодії суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності з митними органами. Такий підхід відповідає європейській практиці побудови комплексної системи підтримки користувачів (ITSM).

Так, Держмитслужба вже підписала контракт на розробку Контакт-центру за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).

«Створення єдиного Контакт-центру – це важливий крок до впровадження сучасної, клієнтоорієнтованої моделі взаємодії митниці з бізнесом. Ми відходимо від фрагментованих каналів комунікації та переходимо до інтегрованої системи, яка дозволить обробляти запити швидко, якісно та прозоро. Це означає, що підприємці матимуть точку входу для вирішення питань – від консультацій щодо ІТ-систем до організаційних аспектів митного оформлення. Такий підхід відповідає європейським стандартам обслуговування та сприяє підвищенню довіри до митниці як до партнера у зовнішньоекономічній діяльності. Наше завдання – зробити так, щоб кожен запит отримував своєчасну та професійну відповідь, а сам процес комунікації був максимально зручним, передбачуваним і ефективним», – зазначив Олег Ніколайчук, заступник Голови Держмитслужби з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації. 

Систему буде створено на сучасній платформі, яка дозволяє одночасно обробляти велику кількість звернень, оптимізувати час відповіді на запити та обробляти значні масиви інформації. Нова система прискорить бізнес-процеси та мінімізує людський фактор. Окрім того, вона надасть можливість відстежувати історію всіх заявок: для бізнесу – історію власних заявок, для Держмитслужби – історію всіх заявок від усіх заявників та за окремим заявником.

Джерело: Державна митна служба України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Податкова інформація: чи доступна третім особам?
    Не вважається розголошенням даних з обмеженим доступом та/або поширенням персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних надання ДПС за запитом місцевої влади звітності у розрізі платників податків протягом 20 днів з моменту отримання запиту
    Сьогодні 19:596
  • ДМС створить контакт-центр для звернень бізнесу
    Державна митна служба підписала контракт на розробку контакт-центру за підтримки програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM)
    Сьогодні 19:045
  • Які зауваження має бізнес щодо роботи детективів БЕБ?
    Аналітичні продукти БЕБ є підставою для кримінального провадження. Бізнес звернув увагу на низьку якість такої аналітики та відсутність відповідальності з боку аналітиків БЕБ у разі неправомірних висновків, що призводять до судових процесів та арештів майна
    Сьогодні 15:4522
  • Реформа системи перевірок бізнесу: рекомендовано прийняти в цілому закон
    Комітет з питань економічного розвитку рекомендує ВРУ прийняти в цілому законопроєкт №5837 «Про основні засади державного нагляду (контролю)», яким пропонується повністю перезавантажити систему перевірок бізнесу
    14.08.2025172
  • Припинення юрособи та перевірки ДПС: на що звернути увагу?
    ПКУ та нормативно-правовими актам не встановлено терміну для призначення дати проведення документальної перевірки у разі внесення до ЄДР запису про припинення юридичних осіб або відокремлених підрозділів юридичних осіб
    14.08.202578