• Посилання скопійовано

ДПС почала працювати над новою архітектурою податкового адміністрування

За її словами, завдяки спільній роботі з ОТД підготовлено Робочий план на 2026 – 2027 роки, який відкриває новий етап співпраці. Цей амбітний план – не лише набір технічних завдань, а дорожня карта системної модернізації ДПС

ДПС почала працювати над новою архітектурою податкового адміністрування

ДПС сьогодні перебуває на етапі модернізації, коли важливо не лише впроваджувати окремі інновації, а й переосмислити структуру роботи служби в цілому. Акцент – на моделюванні процесів на всіх рівнях організації – від загальної архітектури до окремих функціональних процедур. Про це розповіла в. о. Голови ДПС Леся Карнаух під час зустрічі з представниками Офісу технічної допомоги Казначейства США Філом Брендом, Доном Мейнворінгом, Ренді Воном. 

«Основа глибокої трансформації ДПС – моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів. Цей напрям є ключовим для побудови сучасної, клієнтоорієнтованої та цифрової податкової служби, яка працює ефективно, прозоро і в партнерстві з платниками податків», – зазначила Леся Карнаух. 

За її словами, завдяки спільній роботі з ОТД підготовлено Робочий план на 2026 – 2027 роки, який відкриває новий етап співпраці. Цей амбітний план – не лише набір технічних завдань, а дорожня карта системної модернізації ДПС у контексті післявоєнного відновлення та європейської інтеграції України. 

«Вдячні ОТД за підтримку у впровадженні підходів BPM/BPR, що дозволять створити прозору карту бізнес-процесів і визначити, як кожен елемент системи працює на загальну мету – ефективне адміністрування податків і підвищення рівня комплаєнсу», – акцентувала в. о. Голови ДПС. 

Йдеться про такі етапи: 

- Карта процесів на рівні всієї ДПС – узгодження функцій між підрозділами, усунення дублювання процесів і створення чіткої системи управління змінами з метою повноцінного впровадження системи управління податковими ризиками на рівні всієї ДПС. 

- Моделювання ключових бізнес-процесів: 

  • аудит – підвищення якості перевірок, автоматизація планування, інтегрування сучасних методів аналізу ризиків; 
  • нові сервісні офіси - для розширення клієнтоорієнтованості та підвищення стандартів сервісу. Зокрема розвиток Офісу податкових консультантів. 
  • управління податковою заборгованістю – створення сучасної системи CMS для ефективної роботи з неплатниками. 

- Запровадження ІТ-проєктів із швидким ефектом (“quick wins”) – автоматизація процесів, створення аналітичних панелей, цифровізацію сервісів і розвиток баз даних. 

«Успіх цієї роботи можливий лише за умови партнерства, довіри та відкритого діалогу між нашими командами. Разом із партнерами створюємо нову архітектуру податкового адміністрування – ефективну, технологічну та орієнтовану на платника», – наголосила Леся Карнаух. 

Реалізація цих завдань стане важливим етапом стратегії «Реформування ДПС до 2030 року», яка узгоджується з цілями Національної стратегії доходів та процесом європейської інтеграції України. 

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»