• Посилання скопійовано

Мін’юст уточнив, як можна отримати інформацію, що міститься у записах актів цивільного стану

Наказом від 20.01.2012 р. №112/5 Мін’юст вніс зміни до Правил державної реєстрації актів цивільного стану.

Зокрема, Правила доповнено нормами щодо порядку ознайомлення з інформацією, яка міститься у записах актів цивільного стану. Так, з даними про себе особа зможе ознайомиться без будь-яких перешкод. Крім того, за її письмовою заявою з підписом, засвідченим належним чином, такі дані зможе отримати третя особа.

А от для отримання чужих даних потрібно тільки рішення суду, якщо це необхідно для захисту прав та інтересів заявника.

На вимогу фізособи-заявника, згідно з новою редакцією Правил, працівники органів держреєстрації актів цивільного стану повинні будуть видати інформацію, яка запитується, письмово. У зв’язку з цим не можна не згадати і про зміни до Інструкції щодо ведення Державного реєстру актів цивільного стану, внесені цим же наказом. Повний (тобто такий, що містить всі відомості певного актового запису цивільного стану, зміни та іншу інформацію, внесену до нього, або відомості про відсутність такого запису) витяг із Реєстру зможуть отримувати не лише юрособи, як це передбачено тепер, але й фізособи.

Нагадаємо, пункт 13 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян уточнює, що право на отримання інформації про себе у вигляді витягу з Реєстру має особа, яка досягла 16 років. Крім того, Порядком передбачено, що особа може ознайомиться з даними про своїх родичів у разі пред’явлення паспорта або паспортного документа, що підтверджує родинні зв’язки.

 

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024140
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 363
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6096
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459