Мінфін затвердив новий Порядок оформлення результатів проведення митними органами перевірок.
Порядок розроблено для використання посадовими особами митних органів при оформленні результатів проведення митними органами перевірок системи звітності та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон, та невиїзних документальних перевірок у частині дотримання платниками податків вимог законодавства з питань митної справи, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено законом на митні органи.
Так, для проведення виїзних перевірок посадовій особі митного органу на підставі наказу митного органу видається посвідчення на право проведення такої перевірки за встановленою формою.
Для проведення невиїзної документальної перевірки платникові податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисте вручення йому чи його уповноваженому представникові під підпис надсилається письмове повідомлення про дату початку та місце проведення перевірки.
За результатами перевірки оформляється акт перевірки, який повинен складатися зі вступної та описової частин, висновку та інформативних додатків (за їх наявності).
Акт перевірки складається у трьох примірниках для виїзної перевірки або у двох примірниках для невиїзної документальної перевірки.
Один примірник акта перевірки надається платнику податків.