Три з чотирьох звернень платників на «гарячу лінію» «Пульс податкової» опрацьовуються протягом однієї доби. Решта -- не довше двох днів.
Про це повідомив голова ДПС України Олександр Клименко.
Він підкреслив, що під «опрацюванням» у цьому випадку розуміється повне вирішення порушених підприємцями питань. «Практика засвідчила, що «Пульс» став якісним каналом як зовнішньої комунікації -- між платниками та податківцями, так і комунікації внутрішньої -- задля оперативного реагування на скарги було вжито додаткових заходів для швидкого обміну інформацією всередині нашої структури», -- зазначив О. Клименко.
Всього сервісом «Пульс податкової» скористалися понад 8,5 тис. платників. Найбільшу популярність цей сервіс має у Києві, Дніпропетровській та Харківській областях.
Нагадуємо, номер телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.
Працює лінія цілодобово: з 8.30 до 19.30 інформацію про неправомірні дії податківців приймають оператори, у неробочий час -- інтерактивний відповідач.