• Посилання скопійовано

«Пульс податкової» запрацював швидко та ефективно

Три з чотирьох звернень платників на «гарячу лінію» «Пульс податкової» опрацьовуються протягом однієї доби. Решта -- не довше двох днів.

Про це повідомив голова ДПС України Олександр Клименко.

Він підкреслив, що під «опрацюванням» у цьому випадку розуміється повне вирішення порушених підприємцями питань. «Практика засвідчила, що «Пульс» став якісним каналом як зовнішньої комунікації -- між платниками та податківцями, так і комунікації внутрішньої -- задля оперативного реагування на скарги було вжито додаткових заходів для швидкого обміну інформацією всередині нашої структури», -- зазначив О. Клименко.

Всього сервісом «Пульс податкової» скористалися понад 8,5 тис. платників. Найбільшу популярність цей сервіс має у Києві, Дніпропетровській та Харківській областях.

Нагадуємо, номер телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.

Працює лінія цілодобово: з 8.30 до 19.30 інформацію про неправомірні дії податківців приймають оператори, у неробочий час -- інтерактивний відповідач.

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»