• Посилання скопійовано

Претенденти на посади з підвищеним корупційним ризиком проходять спецперевірку

Організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа

Претенденти на посади з підвищеним корупційним ризиком проходять спецперевірку

Кабмін затвердив Порядок проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, і посад з підвищеним корупційним ризиком.

Згідно з постановою від 25 березня 2015 р. №171, посадами, які передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, є:

— посади, передбачені ч. 1 ст. 9 Закону про держслужбу;

— 1 — 3 категорії посад держслужбовців і посадових осіб місцевого самоврядування;

— посади суддів, прокурорів і слідчих;

— посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;

— посади керівників, заступників керівників держорганів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів і самостійних структурних підрозділів;

— посади керівників, заступників керівників органів влади АР Крим, держорганів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя;

— посади керівників держорганів, органів влади АР Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в АР Крим чи обласного значення, районів у місті, міст районного значення.

Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з попередження корупції.

За загальним правилом організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа. При цьому спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:

1) наявності судового рішення, що набрало законної сили, згідно з яким особа притягнута до кримінальної відповідальності, а також наявності судимості, її зняття, погашення;

2) факту, що особа піддана, піддавалася раніше адміністративним стягненням за пов'язані з корупцією правопорушення;

3) достовірності відомостей, зазначених у декларації особи;

4) наявності в особи корпоративних прав;

5) стану здоров'я, освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання;

6) ставлення особи до військового обов'язку;

7) наявності в особи допуску до держтаємниці;

8) поширення на обличчя люстраційного заборони обіймати відповідну посаду.

Джерело: Всеукраїнська асоціація кадровиків

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 521
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9556
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460