На виконання вимог постанови КМУ від 27.12.2018 р. №1137 та з метою створення належних умов для виконання службових обов'язків податківцями, встановлення однакового підходу до оформлення та видачі службових посвідчень ДПСУ наказом від 14.08.2019 р. №33 затвердила:
- зразки службових посвідчень працівників Державної податкової служби та її територіальних органів,
- Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (завантажити).
Службове посвідчення працівника ДПС та її територіальних органів є офіційним документом, який засвідчує особу працівника податкової служби, підтверджує повноваження цієї особи, передбачені законодавством України.
Посвідчення містить безконтактний електронний носій, розміром 54 х 85,6 міліметра, що може мати допустимі відхилення відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 7810:2008. Крім того, у посвідчення може бути вмонтований додатковий безконтактний чіп з унікальним номером (кодом), який забезпечує можливість ідентифікації працівника ДПС або її територіальних органів, якому видано це посвідчення. Необхідність видачі службових посвідчень, що містять додатковий безконтактний чіп, окремим посадовим особам територіальних органів ДПС визначається керівництвом органу, де працює вказана посадова особа, відповідно до її посадових обов'язків.
Зразки посвідчень мають серію, встановлену для кожної групи, і порядковий номер, який починається з 1 та наростає.
Також у посвідченні обов'язково зазначаються прізвище, ім'я та по батькові працівника, посада та дата видачі посвідчення.
Термін дії посвідчення працівника органів ДПС не повинен перевищувати трьох років.
Зразки службових посвідчень працівників органів ДПСУ
1. Посвідчення Голови та заступників Голови Державної податкової служби України:
2. Посвідчення працівника органів Державної податкової служби України:
3. Посвідчення особи начальницького складу податкової міліції Державної податкової служби України: