• Посилання скопійовано

ДПС запроваджує систему податкового комплаєнсу для боротьби з несплатою податків

За позицією голови ДПС, система надасть можливість зменшити ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, допомогти платникам уникнути найпоширеніших помилок у майбутньому

ДПС запроваджує систему податкового комплаєнсу для боротьби з несплатою податків

Якою має бути податкова система в Україні та як стимулювати бізнес до добровільної сплати податків – на такі питання дискутували учасники заходу «Реформування державної податкової служби через призму доброчесності податківців та платників податків». Захід був організований за ініціативи Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC).

Участь у дискусії взяли Голова ДПС Олексій Любченко, його заступники Євген Олейніков та Наталія Калєніченко, представники МВФ, ОЕСР, METS та інші.

«Сьогодні ми будуємо в країні нову податкову службу, з іншими пріоритетами, конструктивними підходами та готовністю до змін відповідно до потреб платників. Реформа – це, перш за все, зміна ідеології. Ми відійшли від позиції, нібито податкова забезпечує надходження до бюджету. Своєю місією Служба визначила транспарентність, сучасність та технологічність», – наголосив Олексій Любченко.

За словами Голови ДПС, для покращення податкової дисципліни платниками податків, а також мінімізації ненадходжень до державного бюджету в ДПС наразі запроваджується система податкового комплаєнсу. Вона надасть можливість зменшити ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок у майбутньому.

«Ми переконані, що переважна більшість платників податків працюють чесно і прозоро. І тільки незначна частина веде агресивну податкову політику по відношенню до держави», – зазначив Олексій Любченко.

Він підкреслив, що стимулювання добровільної сплати податків неможливе без зручного процесу звітування та сплати податків, якісних послуг та ефективного адміністрування.

Він також розповів, що в ДПС значну вагу приділяють аналітичній роботі, застосовують ризикоорієнтований підхід у роботі з платниками. Це дозволяє сфокусувати увагу на ризикових платниках та, застосовуючи методи податкового контролю, забезпечувати належний процес реагування на податкові порушення.

В умовах сьогодення на перший план виступають електронні послуги. Максимальна можливість швидкого отримання податкової інформації, заповнення звітності та мінімізація ризиків недотримання платниками податкового законодавства – все це сприяє підвищенню податкової культури та, відповідно, добровільній сплаті податків.

Голова ДПС також зазначив, що у проваджені реформ ДПС надається потужна підтримка від провідних міжнародних експертів. Вони активно допомагають ДПС розвивати ризикоорієнтовані підходи та аналітичну спроможність, посилення превентивної діяльності для недопущення порушень доброчесності, а також систему управління змінами в Службі.

Учасники дискусії обговорили основі передумови податкового комплаєнсу, стимули до підвищення податкової культури та важливість реформ у податковій сфері.

Джерело: ДПСУ

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»