• Посилання скопійовано

Як будуть працювати ЦОП у новорічні та різдвяні свята?

ЦОП будуть працювати 31 грудня до 16 годин, 4 й 5 січня у звичайному режимі, а 6 січня – до 16 годин

Як будуть працювати ЦОП у новорічні та різдвяні свята?

Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує суб’єктів господарювання про роботу Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) та державних податкових інспекцій (далі – ДПІ), де ЦОП не створено, на новорічні та різдвяні свята.

Нагадуємо, що на період карантину прийом платників податків в ЦОП та ДПІ здійснюється за попереднім записом (за телефоном) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, зокрема:

  • видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, тощо.

 

Дата День тижня Режим роботи
31 грудня 2020 року Четвер з 10 год.  00 хв. до 16 год. 00 хв. (робочий час скорочено на 1 год. у зв’язку із передсвятковим днем)
01 січня 2021 року Пятниця Вихідні
02 січня 2021 року Субота
03 січня 2021 року Неділя
04 січня 2021 року Понеділок з 10 год.  00 хв. до 17 год. 00 хв. (робота у звичайному режимі)
05 січня 2021 року Вівторок
06 січня 2021 року Середа з 10 год.  00 хв. до 16 год. 00 хв. (робочий час скорочено на 1 год. у зв’язку із передсвятковим днем)
07 січня 2021 року Четвер Вихідні
08 січня 2021 року Пятниця
09 січня 2021 року Субота
10 січня 2021 року Неділя
16 січня 2021 року Субота з 10 год.  00 хв. до 15 год. 45 хв. (відпрацювання за п’ятницю 08 січня 2021 року).

Для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності запис на прийом платників за телефонами:

  • ЦОП Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області (Заводський та Центральний райони м. Миколаєва): (0512) 37-90-45, (0512) 37-90-38, (0512) 37-90-20;
  • ЦОП №1 Інгульскої ДПІ у ГУ ДПС у Миколаївській області (Інгульський район м. Миколаєва): (0512) 23-64-83, (0512)23-03-29, (0512) 23-41-87, (0512) 44-50-82;
  • ЦОП №2 Інгульскої ДПІ у ГУ ДПС у Миколаївській області (Корабельний район м. Миколаєва): (0512) 64-02-07;
  • ЦОП Вітовської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області: (0512) 64-48-53;
  • Миколаївська ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області: (0512) 48-06-13, 48-06-16, 48-06-12.

Нагадуємо контактні дані Головного управління ДПС у Миколаївській області:

  • електронна адреса для направлення листів та запитів на публічну інформацію: mk.official@tax.gov.ua
  • електронна адреса, за якою громадянин може викласти своє звернення: mk.zvernennya@tax.gov.ua

Головне управління ДПС у Миколаївській області з метою запобігання поширення вірусу COVID-19 закликає платників за можливості, обмежити відвідування Центрів обслуговування платників Миколаївщини та користуватись електронними сервісами ДПС для подання звітності та сплати податків, зокрема Електронний кабінет платника податків  (cabinet.tax.gov.ua).

***

Читайте також: Увага! 31 грудня буде обмежена робота електронних сервісів ДПС

Джерело: ДПС у Миколаївській області

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 530
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9926
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024166
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460