• Посилання скопійовано

Ще більше податкових органів розпочали свою роботу в Києві

З 11 квітня відновлять роботу ще три ДПІ Головного управління ДПС у м. Києві

Ще більше податкових органів розпочали свою роботу в Києві

ДПС у м. Києві зазначає, що оновлено графік та розширено перелік послуг.

1. ДПІ у Голосіївському районі:
вул. Жилянська, 23
Графік роботи:
понеділок - п‘ятниця
з 10.00 до 17.00

2. ДПІ у Дарницькому районі:
вул. Кошиця, 3
Графік роботи:
понеділок - п‘ятниця
з 10.00 до 17.00

3. ДПІ у Деснянському районі:
вул. Закревського, 41
Графік роботи:
понеділок - п‘ятниця
з 10.00 до 17.00

Перелік послуг, які будуть надаватися за вказаними адресами:

- В МЕЖАХ УКРАЇНИ-

  • видача документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, крiм подання облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми - джерела виплачених доходiв та утриманих податків;
  • проведення звірки та видача електронного цифрового підпису ( у ДПІ Дарницького та Голосіївського району).

- В МЕЖАХ МІСТА КИЄВА-

  • підтвердження статусу податкового резидента України;
  • видача довiдки про доходи від приємницької діяльності;
  • видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
  • проведення звірки в усній формі;
  • погодження довідки-розрахунку на видачу заробітной плати;
  • видача довiдки на виплату заробітної плати без перевірки сум єдиного внеску;
  • реєстрація платника єдиного податку, в частині внесення заяв до інформаційних ресурсів ДПС, поданих платниками в паперовій формі;
  • надання витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • приймання звітності в паперовій формі;
  • приймання вхідноï кореспонденції.

Також нагадуємо, що з 5 квітня відновив роботу ЦОП ГУ ДПС у м. Києві:
вул. Шолуденка 33/19
Графік роботи (оновлено):
понеділок - п‘ятниця
з 10.00 до 17.00

Перелік послуг, які надаються у ЦОП за адресою Шолуденка 33/19:

  • видача документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, крім подання облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення ( для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОКПП);
  • надання усних консультацій;
  • проведення звірки та видача електронного цифрового підпису.

Перелік послуг буде поступово доповнюватися.

Увага!

Надання адміністративних послуг здійснюється незалежно від місця обліку.

У разі виникнення питань, ви також можете звертатися до нас у приватних повідомленнях на сторінку.

Також,консультацію можна отримати за телефонами гарячих ліній.

Працюємо та залишаємося на зв’язку!
Все буде Україна!

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024166
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 522
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9596
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460