• Посилання скопійовано

Змінився порядок взаємодії Казначейства та ДПС в процесі виконання бюджетів за доходами

Мінфін вніс зміни до Порядку взаємодії органів Державної казначейської служби України та органів ДПСУ в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями. Вони діють з 4 листопада

Змінився порядок взаємодії Казначейства та ДПС в процесі виконання бюджетів за доходами

Мінфін наказом від 28.09.2022 р. №303 (зареєстрований у Мін'юсті 12.10.2022 р. за №1226/38562) затвердив зміни до Порядку взаємодії органів Державної казначейської служби України та органів Державної податкової служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями.

Зокрема, уточнено, що Казначейство формує та передає до ДПС:

1) щодня в цілодобовому режимі інформацію про проведені транзакції з аналітичних рахунків за надходженнями та з аналітичних рахунків, на яких відображено інформацію про надходження у гривневому еквіваленті іноземної валюти, зарахованої на рахунки Казначейства, що відкриті в установах банків, в актуальному стані;

2) у день, що настає за звітним:

до 10:00 (для ГУ ДПС):

  • Звіт про виконання державного бюджету за доходами та іншими надходженнями і Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами;
  • Звіт про виконання державного бюджету за доходами та іншими надходженнями і Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами, за винятком інформації про надходження від платників податків, які перебувають на обліку в МУ ДПС по роботі з ВПП;

до 10:00 (для МУ ДПС по роботі з ВПП):

  • Звіт про виконання державного бюджету за доходами та іншими надходженнями і Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами, в яких відображено інформацію про надходження від платників податків, які перебувають на обліку в МУ ДПС по роботі з ВПП;

3) до 12:00 (для ДПС):

  • Звіт про виконання державного бюджету за доходами та іншими надходженнями;
  • Звіт про виконання державного бюджету за доходами та іншими надходженнями, в якому відображено інформацію про надходження від платників податків, які перебувають на обліку в МУ ДПС по роботі з ВПП;
  • Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами в розрізі бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, сільських, селищних, міських територіальних громад;
  • Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами, в якому відображено інформацію про надходження від платників податків, які перебувають на обліку в МУ ДПС по роботі з ВПП.

Інформаційна взаємодія між ДПС та Казначейством здійснюється з використанням інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням у них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

Під час обміну інформацією згідно з цим Порядком ДПС та Казначейство впроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації, що передається, відповідно до ступеня обмеження доступу до неї.

Для захисту інформації під час її передачі відповідно до цього Порядку застосовуються засоби криптографічного захисту інформації, що мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.

 У разі виникнення обставин, які унеможливлюють виконання положень, встановлених цим Порядком, ДПС та Казначейство зобов'язані інформувати про це один одного протягом робочого дня, що настає за днем виникнення таких обставин.

Формат і структура інформації, що передається згідно з пунктами 3 та 5 цього Порядку, регламент обміну інформацією між ДПС та Казначейством, вимоги щодо захисту інформації, терміни впровадження програмного забезпечення для обміну інформацією визначаються відповідними спільними рішеннями ДПС та Казначейства, які оформлюються окремими протоколами, підготовленими на підставі цього Порядку та угоди про інформаційне співробітництво

Наказ чинний з 4 листопада 2022 року (дня його офіційного опублікування в "Офіційному віснику України" №85).

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024136
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 316
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 5406
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459