Нагадаємо, що 6 листопада набрав чинності Закон №2682, яким відмінено звіт за ф. №10-ПОІ до Фонду інвалідів та внесено зміни до ведення обліку трудової діяльності в електронній формі. Також ним Кабміну доручено визначити порядок і строки внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовʼязкового державного соціального страхування інформації про осіб, які отримували допомогу по частковому безробіттю та одноразову матеріальну допомогу відповідно до Закону №1071-IX за період з 01 березня 2020 року до дати набрання чинності цим Законом.
З огляду на це, на сайті СПО профспілок оприлюднено для обговорення проєкт Постанови КМУ "Про затвердження Порядку надання інформації про осіб, які отримували допомогу по частковому безробіттю відповідно до статей 47, 47-1 Закону України "Про зайнятість населення", та одноразову матеріальну допомогу субʼєктам господарювання відповідно до Закону України "Про соціальну підтримку застрахованих осіб та субʼєктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2" Державним центром зайнятості Пенсійному фонду України".
За ним Державний центр зайнятості в строк до 31 грудня 2023 року має забезпечити передачу даних Пенсійному фонду України. Своєю чергою, ПФУ має внести дані до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовʼязкового державного соціального страхування.
Згідно з проєктом Порядку, відомості про періоди отримання застрахованою особою допомоги по частковому безробіттю, які передаватимуться Державним центром зайнятості до ПФУ, включатимуть:
1) відомості, що дають змогу ідентифікувати особу:
- унікальний номер персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування;
- прізвище, імʼя, по батькові (за наявності) особи на момент подання відомостей до Пенсійного фонду України;
- дата народження;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
2) відомості про періоди отримання застрахованою особою допомоги по частковому безробіттю:
- податковий номер юридичної особи та найменування страхувальника, яким здійснювалась виплата допомоги по частковому безробіттю;
- період отримання допомоги по частковому безробіттю; дата надання інформації.
У разі наявності пропозицій та зауважень їх можна надавати до 30.01.2023 р. на електронну пошту fpsu@fpsu.org.ua для узагальнення та підготовки відповіді від СПО об’єднань профспілок.